چک سفید امضای بن سلمان برای ترامپ+ توئیت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

چک سفید امضای بن سلمان برای ترامپ+ توئیت

یک فعال مطرح سعودی اعلام کرد که ولیعهد عربستان تمام هزینه های دعاوی قضایی رئیس جمهور آمریکا برای اثبات تقلب در انتخابات را تقبل می کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 11
کد خبر: ۶۶۳۹۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  فعال مطرح سعودی در توئیتر که با نام «مجتهد» شناخته می‌شود با انتشار یک پست توئیتری اعلام کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان متعهد شده است که تمام هزینه‌های مربوط به دعاوی قضایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را برای اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری تقبل کند.

 

بر اساس این توئیت مجتهد، یک خط مستقیم میان بن سلمان و جرد کوشنر داماد ترامپ به وجود آمده است. بن سلمان یک چک سفید امضا به ترامپ برای پرداخت تمامی هزینه‌های مربوط به دعاوی قضایی وی داده است.

 

ترامپ قصد دارد برای اثبات ادعای خود مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری علیه جو بایدن وارد عمل شود و در این خصوص شکایت قضایی را مطرح کند.

 

مقامات سعودی پیش از این نیز با ارسال پیام‌های دیرهنگام تبریک خطاب به بایدن بی میلی خود را نسبت به وی نشان داده‌اند./ مهر

چک سفید امضای بن سلمان برای ترامپ+ توئیت

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار